Način delovanja

Učenje

Jedro našega dela so učenci.
Iščemo najboljše metode učenja in jih vključujemo v razvoj učencev. Ponujamo pomoč pri razumevanju metod učenja ter vsebinah. Iz učencev ustvarjamo prihodnje odgovorne državljane ter mojstre in nove učitelje.

Učiteljstvo

Iščemo najboljše primere učiteljstva in učnih metod ter o njih intenzivno komuniciramo. 
Spoznanja oblikujemo v konkretne načine implementacije, korake izvajanja.
Učiteljem ter ravnateljem in strokovnemu osebju šol zagotavljamo raznoliko podporo, od delavnic do pravnih ter drugih strokovnih odgovorov.

Ustanavljanje ali spreminjanje šol

Spreminjati pomeni preizkušati in razumeti spremembo. Zato aktivno preizkušamo metode in koncepte na naših šolah. Šolah, kamor hodijo naši otroci, oziroma na katerih smo zaposleni. Kadar to ni mogoče, ustanovimo v okolju novo šolo.

Aktivno posegamo v spreminjanje javnih protokolov, sistemskih institucij in kulturo razumevanja vzgoje ter šolanja.

Smo gibanje, ki ustanavlja nove ali spreminja obstoječe šole.

Osebne vloge in družbena odgovornost

Šola je izjemnega javnega pomena. Gradi prihodnost družbe, saj so njeni učenci tisti, ki bodo nekega dne odločali o najpomembnejših zadevah.

Kot člani gibanja imamo veliko odgovornost do družbe. Zato je naše delovanje vedno:

  • odločno in odkrito, ne glede na pritiske in morebitna tveganja za naše delovno mesto. Za spremembe se odkrito zavzemamo.
  • javno, transparentno in neprofitno. Ves morebiti ustvarjen dobiček se usmeri v delovanje šol ali vzgojno-izobraževalnega sistema.
  • vključevalno z vsemi deležniki, ki so pripravljeni ustvarjalno premišljevati in aktivno sodelovati pri doseganju naše vizije.